Lagoona Blue

To be honest, I made this outfit somewhere around this time last year, but for some mysterious reason it didn’t turn up until now. Since I am not yet ready with my latest collection I thought I’d take this out. The outfit consists of 4 separate pieces, you will see these in the pictures. I created the ruffles out of satin ribbons.
I really like Lagoona, I think she is a gorgeous doll. She is also a sympathetic character in the cartoons, but I wish that her exotic deep sea features got more emphasis besides her good friend, good student and good athlete image. As I really like the underwater world, I wanted to recreate this atmosphere with the background – I think I succeeded.
51_lagoona_0151_lagoona_02

Igazság szerint ezt a ruhát körülbelül tavaly ilyenkor varrtam, de valami rejtélyes oknál fogva nem került eddig elő. Mivel még nem vagyok kész az aktuális kollekciómmal, gondoltam, előkapom a szekrényből. A ruha négy darabból áll, mint az a fotókon majd látaszni fog. A fodrokat szaténszalagokból alakítottam ki.

Lagoonát nagyon szeretem, szerintem gyönyörű baba. A rakjfilmekben is szimpatikus, bár kicsit bánom, hogy személyiségében a jó barátnő, jó tanuló, jó sportoló imidzs mellett nem igazán fordítottak hangsúlyt a mélytengeri egzotikumra. Mivel nekem nagy kedvencem a víz alatti világ, a háttér kiválasztásánál és a fotózásnál igyekeztem ezt az atmoszférát megteremteni – úgy érzem, sikerrel.

51_lagoona_0351_lagoona_04
Ez a fotósorozat egy elég kivételes: jóformán egyáltalán nem nyúltam bele a képekbe utólag. Természetes nappali fény (ami most ugye nem valami jelentős) plusz automata vaku kombináció – az utóbbi annyit tesz, hogy akkor sül el a vaku, és olyan mértékben, amennyire a gép elégségesnek vagy elégtelennek ítéli a leendő kép fényviszonyait. Ez különböző mértékű volt a közelebbről és távolabbról ellőtt képeknél, de az összes fotót úgy teszem közzé, ahogy azt a gépem megkomponálta.
51_lagoona_0551_lagoona_0651_lagoona_0751_lagoona_0851_lagoona_0951_lagoona_1051_lagoona_11
És most kezdjünk vetkőzni… A top igazán nem egy bravúr, egy kis darab rugalmas csipke patentokkal.
51_lagoona_1251_lagoona_1351_lagoona_1451_lagoona_1551_lagoona_16
És még három darab a teljes harci díszben.
51_lagoona_1851_lagoona_1951_lagoona_20
6 thoughts on “Lagoona Blue

  1. Ez egy annyira tökéletes összeállítás, hogy csak gyönyörködni lehet benne! A szett csodálatosan szép, az aprólékos munka lenyűgöző, a háttér szuper, vonza a tekintetet az egész látvány, és a legérdekesebb, hogy nekem önmagában a csipke felső a leggings-szel tetszik csak még inkább! Lagoona tényleg egy olyan karakter baba, amivel kiélheti magát egy művész, egy alkotó, és most köszönöm, remekül felcsigáztál vele!!! 😀 Kíváncsi leszek tavasszal arra a tenger alatti sztorira a sellő szörnyekkel, alig várom, hogy láthassam! 🙂

    Liked by 1 person

    • Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! 🙂 Nekem is nagy örömem telt ebben az összeállításban. Fú, a sellős filmet én is nagyon várom! A sellő babák viszont hidegen hagynak… Nem lehet őket rendesen öltöztetni 😀

      Like

  2. Már megint egy szuper háttér! 😀 A víz alatti világ szeretetedet teljesen megtudom érteni. Pár évvel ezelőtt, amikor először, maximális amatőrként víz alá merülhettem , teljesen magával ragadott. Azóta csak elég rá gondolnom, és megváltozik a légzésem is.
    A szett is nagyon találó, a kék szatén fodrok főként tetszenek, de a csipke topp is tipp-topp. 😀
    Újfent gratula! 😉

    Liked by 1 person

    • Merültél?! Fú, de irigyellek! Én még soha nem láttam élőben ilyen szépséget, sajnos nem is nagyon jutok el tengerpartra… De talán majd egyszer! Ebben az esetben viszont még dicsőbb az elismerésed, ha élő modellhez hasonlítod a tákolmányomat! 😀

      Like

  3. Gyönyörű lett! Bevallom Lagoona a kedvencem, mert olyan bájos a szeplőivel. Nagyon szeretném megszerezni az első szériás változatot, no meg a Mad science fajtát. Már többször rájuk találtam a neten, de vagy hiányos kollekcióval, vagy nyúzottan. Szeretem a színvilágát, meg a kiegészítőit is. Remélem még sok hasonló szépséges szettet fogsz gyártani neki:D

    Liked by 1 person

    • Köszönöm! 🙂 Bár nem a kedvenc karakterem, de szerintem is a legszebb baba. Természetesen tervezek még neki, most bontom le a “mélyésg királynője” Lagoonát a diákönkormányzatot 5-ös pakkból, az egy nagyon gyönyörű Lagoona, már most elkezdett motoszkálni, mit is kéne gyártani neki! Szerintem a karácsonyi szünetben neki is fogok esni 🙂 Meg Abbeynek kéne már valamit csinálni, őt szegényt szégyenletesen hanyagoltam az egész elmúlt másfél év alatt, pedig már három Abbeym is van…

      Like

Leave a Reply

