I have an Apple…

I don’t believe it. I’ve just posted on the Facebook page of Hungarian Doll Collectors Group that I wanted an Ever After High Dragon Games Apple White doll – and this evening I got her from a local seller! I also have the first eddition Apple but I really wanted the dragonrider princess. Her straight hair, the dark grey stockings and the decent makeup fascinate me. I don’t have any problems the original version’s wavy hair but I think Dragon Games Apple’s hairdo is much better. When I started collecting dolls I didn’t like the colored hands and legs, I liked gloves and stockings instead. But now, I already have accepted this solution.

————–

Ezt nem hiszem el! Épp csak posztoltam a Magyar Babagyűjtők Facebook-csoportjában, hogy szeretnék egy Ever After High Dragon Games Apple White babát – és már aznap este átvehettem őt egy helyi eladótól! Az alapkiadású Apple már megvan, de nagyon szerettem volna a sárkánylovas hercegnőt is. A szögegyenes haja, a szürke harisnyája és a kis szolid sminkje lenyűgözött. Semmi problémám az első változat hullámos hajával, de szerintem ez az egyenes haj sokkal jobb. Amikor elkezdtem gyűjteni a babákat, zavart a színezett kéz és láb, jobban szerettem ehelyett a valódi kesztyűket és harisnyákat, de már megbarátkoztam az előbbi megoldással.

IMG_1952

IMG_1953

So meet my new offspring of a fairy tale legend! Snow White must be proud. Apple is wonderful. Her animal… Well, it (he? she?) isn’t wonderful. It’s not my cup of tea. I think ’it’ will land to my son. But this Apple will be one of my actual favorits.

————–

Nos, íme az új tündérmese-legenda utódom! Hófehérke biztosan büszke lenne. Apple csodálatos. Az állatkája… Nos, ő (bármilyen nemű is legyen), nem annyira csodálatos. Határozottan nem az esetem. Attól tartok, a „sárkány” a fiamnál fog kikötni. Viszont ez az Apple esélyes az egyik aktuális kedvencem címre.

IMG_1956

IMG_1957

IMG_1958

IMG_1959

Apple’s plastic accessories are perfectly unavailable and her boots are terrible. Unfortunately her hair is greasy. I must wash it few times.

And… What a surprise! There are no stockings… There are leggings.

————–

A hölgy műanyag kiegészítői tökéletesen felesleges, a lábbelije pedig borzalmas. Sajnos a haja elég dzsúzos, át kell mosnom párszor.

És… Micsoda meglepetés! Amit harisnyának véltem, valójában leggings.

IMG_1970

In this way she’s better!

————–

Így már sokkal jobb!

IMG_1960

IMG_1961

IMG_1963

My two Apples stand side by side. I think the DG girls’s face is nicer than the first edditon’s.

————–

A két Apple egymás mellett. Szerintem a DG lány arca kedvesebb, mint az alapkiadásé.

IMG_1964

IMG_1965

IMG_1966

And all of my new dolls greet each other. 🙂

————–

És az új babáim mind üdvözlik egymást! 🙂

IMG_1967

IMG_1968

IMG_1969

Thanks for your interest!

————–

Köszönjük az érdeklődést!

 

4 thoughts on “I have an Apple…

  1. De gyönyörű ez a csajszi! Én is szándékozom megvenni, de őszintén szólva a festett lába miatt mindig meggondolom magam a végén. A festett kéz/kar még megoldható, a neten lehet venni és simán lecserélem… na de mit csináljak a lábával??? Az utóbbi kiadásokból sajnos majdnem mind ilyen:( Az Epic Winter-ből ezért csak Blondie került be pl. a gyűjteményembe. Gondolkodom testcseréken is, de először valami olyan lányka kellene a forró vízbe mártogatás teszteléséhez, akit nem sajnálnék ha valami balul sül el – kiakadnék ha a ritka babáimnak a sminkjük vagy a hajuk tönkremenne.

    Liked by 1 person

    • No igen, ráadásul neki nem csak festett, hanem formázott is a lába, a csipkeminta rendesen domborítva van ráöntve 😀 Régen engem is zavart, és pl a havas Briar rózsaszín lábaitól a hideg ráz, de pont ennél az egy Apple-nél valamiért nem zavar. Talán mert ilyen sötét, semleges szín, mindenféle ruhához jól megy, és nem kell kínlódnom a leggings varrással 😀 Ha nagyon mást akarok, legfeljebb kicserélem a fejét az alapkiadással, bár az EAH fejcsere egy horror procedúra. Szóval egyenlőre marad, ahogy van.
      De nagyon örülök, hogy amúgy tetszik ❤

      Like

      • Hú de jó hogy ezt írtad, akkor bele se kezdek a fejcserébe. Legfeljebb elviszem Adélhoz vagy a következő babatalálkozóra és valaki megcsinálja helyettem:D
        Nekem tegnap érkezett egy csomagom, hét csajjal. Az egyik szintén egy Apple baba, a Getting Fairest kiadás. Gyönyörű visszafogott sminkje van. Ma percekig csak ültem és néztem az arcocskáját (relax program, haha!).Nagy boldogságomra végre teljes ez a csapat, megvan mind a négy hálóinges leányzó!

        Liked by 1 person

      • Hát, nekem Móni barátnőm csinált egy EAH fejcserét egy gyári hibás test miatt. Először hajszárítóval melegítette a fejet, hogy eléggé meglágyuljon a gumiszerű műanyag, amiből a fejük van. Amikor már elég meleg és puha volt, egy manikűrollóval nyúlt be, hogy a kampós végű nyakcsonkot ki tudja fordítani a fejből. Még nézni is rossz volt, és vagy fél órát kínlódott vele, de negyedet tuti (ő pedig rutinos baba-átalakító). Itt el is ment a kedvem a dologtól 😀

        Getting Fairest gyönyörű!!! Nekem Briar jön ebben a kiadásban, elvileg már úton 🙂 (Amúgy nagyon nehezen barátkoztam meg Briarrel, ez a latin-kreol bőr eleve nem jött be, tetejébe a szép sötétbarna hajba ezek az agresszív rózsaszín tincsek… A Getting Fairest-tel voltam úgy, hogy ebben a kiadásban elfogadhatók az arányok)

        Apple-höz gratulálok!!!

        Like

Leave a Reply

